Błąd uruchamiania procesu. Albo brak programu
-
Choć jestem jeszcze nowicjuszem to po podstawach w Pythonie chciałem swych sił spróbować w tym języku w Qt. I teraz tak kiedyś miałem Pytona zainstalowanego na dysku E ale to powodowało kłopoty z długą ścieżką i nazwami folderów więc go usunąłem i zainstalowałem na nowo bezpośrednio na dysku C. Gdy teraz próbuje np. debugowac jakiś program w Qt to on wywala od razu komunikat "Nie można rozpocząć pdb "E:/stara ścieżka do python.exe": Nie można rozpocząć procesu: Nie można odnaleźć określonego pliku." Gdzie mogę w Qt podać nową, aktualna ścieżkę? Z góry dziękuje za pomoc.
-
@JanuszPolityki said in Błąd uruchamiania procesu. Albo brak programu:
Choć jestem jeszcze nowicjuszem to po podstawach w Pythonie chciałem swych sił spróbować w tym języku w Qt. I teraz tak kiedyś miałem Pytona zainstalowanego na dysku E ale to powodowało kłopoty z długą ścieżką i nazwami folderów więc go usunąłem i zainstalowałem na nowo bezpośrednio na dysku C. Gdy teraz próbuje np. debugowac jakiś program w Qt to on wywala od razu komunikat "Nie można rozpocząć pdb "E:/stara ścieżka do python.exe": Nie można rozpocząć procesu: Nie można odnaleźć określonego pliku." Gdzie mogę w Qt podać nową, aktualna ścieżkę? Z góry dziękuje za pomoc.
Co to jest kod Python?
Co to jest kod Qt?
Gdzie jest każdy folder?
Polski jest trudny do zrozumienia. Jeśli to możliwe, zrób to po angielsku. -
@JanuszPolityki A zmienna PATH w systemie i w Qt jak wygląda? Z tego, co opisujesz, wynika że albo 1) python nie jest w ścieżce PATH systemu operacyjnego (btw., jaki OS jest w użyciu?) lub 2) Qt nie wykryło ścieżek do pythona poprawnie (co w sumie może też wynikać z 1).
-